DESET GODINA PAKLA, PONOVO SAM U SRETNOM BRAKU

Užas sam doživila i proživila. Moje ime ne mogu napisati jer sredina u kojoj živim i radim je užasna. Imam osjećaj jer svi su znali što mi se dogodilo i što proživljavam da bi me neki prepoznali. Nije niti važno ime važno je moje iskustvo sa crnim, lošim, užasnim stvarima koje sam doživjela i preživjela. Gospodin Sanjin je iznimna osoba, jednostavan a opet tako tajanstven i iznimno stručan i educiran. Pakaoi prevare u braku koje sam prolazila nebi poželila nikome na svijetu. Nisam mogla napustiti kuću zbog djece i njihove ljubavi koju sam jedino imala u zivotu. Sada je to sve iza nas fala dragom Bogu i cijenjenom gospodinu Sanjinu. Danas sam zahvaljujući njegovom znanju ponovo sretna i iznimno zadovoljna u ljubavi i braku, osoba sa smislom za humor. Dok nisam došla do dragog gospodina preko deset se godina nisam nasmijala. Smijem se svakodnevno i pamtiću ovu pomoć kojom sam još uvijek pozitivno iznenađena, jer ni sanjala nisam da će se sve ovako pozitivno odigrati nakon toliko godina patnje i bola. Molim Vas gospodine Sanjine, neka bude onako kako ste mi i obećali jer ne želim da moju sliku i adresu objavite u javnosti. Pošuje Vas i puno voli gospođa Gordana iz Hrvatske.   Klijentica ne želi objavu njene fotografije.  Kontak za brzu i efikasnu pomoć obratite se sa povjerenjem, samo kliknite na ovu mail adresu  –>>>  mr.sanjinholzer@gmail.com

8 comments » Write a comment

  1. Svaka mu čast za pomoć i spas moga braka koju sam dugo čekao. Ljudi koji se stvarno bave negativnim energijama i imaju znanje kao Sanjin čuo sam da dugo ne žive. Neznam dragi Sanjine ako ovo pročitate nemojte se ljutiti to sam i ja čuo iz pouzdanog izvora kada sam boravio u Kini u jednom institutu za zdravlje. Pozdrav svima, Miljenko..

  2. Dobri moj postovani gospodine Sanjine!! Znam da se ovdje pisu komentari, ali nemate rubriku u kojoj Vas mogu pohvaliti za sve ovo dragi Sanjine sto ste ucinili za mene i moga supruga. Kada god pogledam ovo moje dvoje djecice u sebi kazem; dao bog onom dragom Sanjinu sve sto pozeli na svijetu, da nije bolo njega sada bi vi moja djeco bili sami bez svoga oca. Hvala Vam nega Vas dragi bog cuva do kraja zivota. Vasa Dragica Nemec iz Ciriha.

  3. Godinama nam je ugibala stoka, usjevi koji bujaju, rastu i odjednom preko noci pocinju se susiti, sve sto izvadite iz zemlje za sedmicu dvije pocinje truliti. U kuci svade, mrznja, ruzne scene, depresija, alkoholizam, rat sa bracom i sestrama. Jednostavno napisano kataklizma jedne vrijedne normalne obitelji. Ljudska zavist, mrznja nema granica. Normalni ljudi nemogu zamisliti sto sve crnom magijom mogu uciniti susjedi koji to nisu jer susjed je prijatelj, brat, podrska. U slucaju moje obitelji susjed je bio nas najveci neprijatelj a da mi naivni kakvi jesmo to nismo niti osjetili niti znali. Od Sanjina smo trazili pomoc i dobili je. Kada smo saznali sto je uzrok nase propasti, prvo nevjerica, pa strah pa odluka da svoj zivot trebamo prepustiti u Sanjinove ruke. Nasa ravnica je ponovo plodna, nase kravice i svinje su zdrave, pozitivna energija se osjeti cim udete u nasu kucicu. Za sve na svijetu postoji lijek i rjesenje. Nekada je lijek cudan i neopiljiv, nevidljiv golom oku ali je lijek za bolje danas, sutra i do kraja zivota. Hvala dragi Sanjine. Obitelj iz Slavonije je vas duznik do kraja zivota. D.Z.

  4. Zahvalan sam na svemu ovom divnom covjeku koji je napravio pravo čudo. Mnogi kojima sam se obratio nisu mi mogli pomoci vratiti suprugu koja me je ostavila i dvije godine zivjela sa drugim muskarcem dok smo ja i kćerka patili i molili da se vrati. Nakon ukazanog povjerenja ovom velikom covjeku danas dok pisem ovaj komentar mi smo zajedno vec tri mjeseca i sretni kao sto smo nekada bili. Mladen zahvalan do smrti.. https://crnobijelamagija.blogger.ba

  5. Ovde kod nas u tudjini puno se toga lijepog cuje za gospodina Sanjina. Dobar glas se daleko cuje cak i ovde kod nas u hladnoj Svedskoj. Kada je moj brak postao pakao, kada je sve krenulo niz brdo kako kazu, sjetila sam se prica o Sanjinu i obratila mu se. Vjerujte da ja prosto nemogu vjerovati da je on osoba koja toliko moze, zna i hoce. Dragi ljudi, sve sto je obecao uradio je savrseno pa cak i više od toga. Hvala bogu i dragom Sanjinu sto sam rijesila sve svoje probleme i da sam ponovo sretna zena i majka. Ovde kod nas u tudini puno se toga lijepog cuje za gospodina Sanjina. Dobar glas se daleko cuje cak i ovde kod nas u hladnoj Svedskoj. Kada je moj brak postao pakao, kada je sve krenulo niz brdo kako kazu, sjetila sam se prica o Sanjinu i obratila mu se. Vjerujte da ja prosto nemogu vjerovati da je on osoba koja toliko moze, zna i hoce. Dragi ljudi, sve sto je obecao uradio je savrseno pa cak i vise od toga. Hvala bogu i dragom Sanjinu sto sam rijesila sve svoje probleme. Vesna – Svedska.

  6. Ovim putem želim napisati samo dvije rečenice. Nakon suradnje sa gospodinom Sanjino ne postoje riječi kojima mu se mogu zahvaliti a niti mogu riječima iskazati moje emocije i opisati sreću i zadovoljstvo nakon sto mi je vratio partnera. Sa zadovoljstvom ga preporučujem svakoj ostavljenoj zeni jer i ja sam dosla preko preporuke i zahvalna sam i gospodji B.M. koja me je preporučila i učinila isto humano djeklo. Gospodinu Sanjinu sam dužnik do kraja života. Topli pozdrav svim čitateljkama i čitaocima. Gorana – Germany

  7. KADA MISLIMO DA SMO NAJSRETNIJI U ŽIVOTU TADA OBIČNO VRAG DOĐE PO SVOJE.PO MENE NIJE DOŠAO SAMO VRAG NEGO I BOLEST,KLETVE I PROKLETSTVO. STUPIO SAM U KONTAKT SA SANJINOM KOJEGA IZUZETNO CIJENIM I POSTUJEM JER JE POMOGAO MOM PRIJATELJU KOJI JE BIO U GOROJ SITUACIJI NEGO JA. VJERUJEM I ZNAM DA ĆE I MENI POMOĆI I SPASITI ME. MIŠO PAJIĆ MARIBOR.

Komentariši